Лили Иванова планира концерт в Бургас и през новата 2025 г. Грандамата е резервирала Летния театър за 15 юли. Примата на българската естрада ще пее още в София, във Варна и в Пловдив.
Снощи петнадесет хиляди души пяха с Лили Иванова на финалния концерт от тазгодишното ѝ турне. Изпълнената до краен предел зала „Арена 8888 София“ посрещна и изпрати на крака най-голямото име в българската попмузика, предаде БТА.
В продължение на два часа звучаха шестнадесет от най-обичаните и най-новите песни на звездата. Началото бе поставено с „Два белега“ по музика на Огнян Енев и текст на Мартин Карбовски. Това е един от шестте сингъла в албума „2024“, излязъл преди броени дни.
Последваха „Чуй душата ми“, „Студ“, „Сълза“, „Ако спра да обичам“, „Искам те“, „Ненужен спомен“, „Покруса“, „Бурната река“, „Този свят е жена“. След „Невероятно“ Лили се обърна към публиката с думите: „Аз попях доста, затова на следваща песен искам да попеете с мен“ и запя „Щурче“. „Не ви чух добре на предната песен, но на следващата се надявам да ми помогнете“, каза тя преди „Детелини“.
На „Ветрове“ цялата зала беше обляна в светлини от телефони, като преди това дойде новината, че композиторът Георги Красимиров-Герасим съвсем скоро е подарил нова песен на Лили Иванова.
„Сега ще изпя една песен, която я знаете пак от мен. Искам това да бъде моят специален поздрав за една изключителна личност – за мен и за много българи. Песента ще бъде на испански език. Специалният подарък е за цялото семейство и лично за Негово величество цар Симеон Втори“, каза Лили Иванова, преди да запее Camino. Това е единствената песен, която е в репертоара ѝ без прекъсване от началото на творческата ѝ кариера. В последните години този хит звучи с дълга интродукция, в която се изявяват музикантите от бенда. Това бе и най-дълго аплодираната песен от концерта.
„Преди да си тръгнете да спинкате, искам да благодаря специално на Ангел Дюлгеров за прекрасните аранжименти на целия концерт“, каза Лили Иванова. Последните минути на вечерта бяха за „Присъда“, която неизменно закрива спектаклите на звездата от почти десет години. Многобройните аплаузи и викове „Още“ бяха възнаградени с един бис и повторно изпяване на „Сълза“, поради липсата на „резервна песен“, както обясни Лили.
Визуализациите и иновативният дизайн на сцената бяха на Марвин Дайтман, работил с Роби Уилямс, Мадона, а от 15 години отговарящ и за шоупрограмите на „Евровизия“.